Winkelcentrum Nova in Utrecht gerestyled

Opdrachtgever: Urban Interest

Het winkelcentrum Nova in Utrecht ondergaat een restyling om het winkelcentrum aantrekkelijker te maken voor bezoekers. Er is gebruik gemaakt van lichtreclame om zo de aandacht te trekken van bezoekers. Het winkelcentrum Nova is voorzien van opvallende lichtbakken op de gevel van het pand. De lichtbakken zijn naast elkaar geplaatst met daarop de naam van het winkelcentrum en de namen van een aantal winkels die zich in het winkelcentrum bevinden. Ook boven de ingang van de parkeergarage zijn grote lichtbakken geplaatst, zodat binnenkomende bezoekers gelijk geïnformeerd worden over de winkels in het winkelcentrum en het grote voordeel van 2 uur gratis parkeren.

Eerder heeft Blomsma Print & Sign de binnenzijde van het pand mogen voorzien van een nieuwe uitstraling door het gebruik van folies. Zo zijn alle donkere achterwanden aan de binnenzijde vervangen door een hoog kwaliteit wit gekleurde folie, waardoor het pand groter en frisser oogt. Na positieve reacties op de binnenzijde van het winkelcentrum was daarna de buitenzijde aan de beurt. Door de jaren heen was de uitstraling van Winkelcentrum Nova flink verouderd, waardoor de bezoekersaantallen terug liepen. De nieuwe uitstraling zorgt voor een positief effect op de winkeliers en het aantal winkelende bezoekers stijgt weer.

Wilt u ook een nieuwe uitstraling van uw pand? Wij helpen u graag met het bedenken van een op maat gemaakte oplossing voor uw pand. Neem gerust contact op met onze projectmanagers voor een vrijblijvende offerte.