Verfrissende out of home campagne voor Witte Reus

Opdrachtgever: Out of Home Masters

U kent ze vast wel, de openbare toiletruimten van Vendor. Te vinden in de grotere winkelcentra verspreid door heel Nederland. Bijvoorbeeld in het prestigieuze Magna Plaza in hartje Amsterdam, of in de grootste attractie van Rotterdam: De Markthal. De zeer hygiënische, frisse en stijlvolle toiletruimten zijn een verademing voor diegenen die ook buiten de deur van een fatsoenlijk en schoon toilet willen gebruik maken. En als u denkt aan een schoon toilet, dan denkt u natuurlijk aan Witte Reus. Mediabureau Out of Home Masters maakt handig gebruik van deze sterke combinatie in een grootschalige out of home campagne in opdracht van Witte Reus (eigendom van Henkel).

Voor de reclamecampagne werden 8 vestigingen van Vendor helemaal aangekleed met frisse en fruitige visuals van Witte Reus producten. Tijdens deze zogenoemde “take-over” vormen de toiletruimten het ideale uithangbord voor Witte Reus om hun producten in een passende omgeving te promoten. Out of Home Masters nam na een uitgebreid voortraject Blomsma Print & Sign in de arm om alle visuals voor de campagne te produceren en te monteren. Omdat het om een tijdelijke campagne gaat was de garantie op het schadevrij verwijderen van de promotionele 3M-folies de doorslaggevende factor om de opdracht aan Blomsma te verlenen.

Het resultaat is een spetterende campagne die geen enkele bezoeker van de toiletruimten zou kunnen ontgaan. Ook opdrachtgever Yordi Hardenberg van Out of Home Masters is zeer te spreken over het resultaat en de samenwerking met Blomsma: “Ik ben erg trots dat we deze campagne samen met Blomsma hebben kunnen neerzetten. Het resultaat is boven verwachting strak geworden. De aangebrachte visuals zijn van topkwaliteit”. De visuals zijn tot eind mei te bewonderen op de verschillende locaties.