Restyling wagenpark Sanquin

Opdrachtgever: L’eau BV

In 2008 startte Sanquin een landelijke campagne om de bewustwording van het bloeddonorschap onder de Nederlandse bevolking te vergroten. Om de zichtbaarheid van de campagne te versterken kreeg communicatiebureau L’eau de opdracht om onder andere het wagenpark van Sanquin in korte tijd van de nieuwe campagnestijl te voorzien.

In december 2008 werd in nauwe samenwerking met Blomsma gestart voor met het restylen van het wagenpark van Sanquin. Vanwege de grote verwerkingscapaciteit, flexibele instelling en ruime ervaring met dergelijke projecten was de definitieve keuze voor Blomsma snel gemaakt. Na intensieve voorbereidingen werden in kortte tijd ruim 55 auto’s voorzien van de nieuwe huisstijl uitingen. Daarbij kwamen zowel auto’s, bussen als bakwagens aan bod.

Blomsma kan als 3M Scotchprint Graphics Authorized Manufacturer uitgebreide garanties geven op 3M vinylmaterialen die specifiek door Sanquin werden voorgeschreven. Het resultaat van de efficiënt uitgevoerde restyling is voor alle partijen naar grote tevredenheid.