Q-music “Love the Summer” strandstoelen

Voor de campagne “Love the summer” van Q-music heeft Blomsma Print & Sign in opdracht van Exterion Media een wel heel bijzondere opdracht mogen uitvoeren. Q-music viert de zomer en doet dat door luisteraars de ultieme zomerervaring mee te geven, gewoon op straat. Voor deze campagne werden in de steden Hilversum, Leeuwarden en Zandvoort een aantal bushokjes voorzien van heuse XXL strandstoelen. Daar bleef het niet bij: ook was er live-muziek te horen van de zender op het moment dat mensen plaatsnamen in de strandstoelen. Ook een persoonlijke butler met ijskoude drankjes en een Q-music ijskar werden uit de kast gehaald.

Blomsma Print & Sign is vereerd dat Exterion Media ons opnieuw heeft ingeschakeld om een spectaculaire opdracht uit te voeren. Zo ontwikkelde, produceerde en monteerde Blomsma de XXL strandstoelen volledig in eigen huis. Ook de montage van de strandstoelen en de live-muziek installatie op de diverse locaties werd door ons eigen montageteam uitgevoerd. Zo mochten ook wij een steentje bijdragen aan een knallende zomer voor meerdere nietsvermoedende reizigers.

Bekijk onderstaande video voor een volledige sfeer-impressie van de campagne: