Promotie Mitsubishi Outlander PHEV met “part-wrap”

Opdrachtgever: Autobedrijf van Wijngaarden

Het Papendrechtse Autobedrijf van Wijngaarden is officieel dealer van zowel het automerk Mitsubishi als van Renault en Dacia. Voor de promotie van de hybride en milieuvriendelijke Mitsubishi Outlander (PHEV) wilde het bedrijf een opvallende demo-auto inzetten. Zodoende kwam de dealer in contact met Blomsma Print & Sign, tevens ook klant van het bedrijf. Blomsma voorzag de Outlander PHEV van een opvallende duo-toon carwrap. Met de inzet van een zogenoemde part-wrap bestickering lijkt het alsof de auto als het ware in 2 kleuren “gespoten” is. De bovenste helft van de Outlander PHEV is voorzien van hoogwaardige 3M 1080 folie in de kleur¬†Gloss Steel Blue Metallic. Het resultaat is een stoere en niet te missen uitstraling van de auto die voor de nodige attentiewaarde zorgt.