Opvallende autobestickering en blow-up promotie Weleda

Het is de missie van Weleda om de natuur terug te brengen naar de mens, dit doen zij al sinds 1921. Ze doen er alles aan om de natuur beter te begrijpen maar ook om deze beter te benutten. Weleda is fabrikant en distributeur van hoogwaardige verzorgingsproducten met uitsluitend natuurlijke ingrediënten.

Voor de Sportverzorging Arnica-productlijn klopte Weleda wederom bij Blomsma Print & Sign aan. De klant kent de kwaliteit van Blomsma en was daarom heel stellig in de keuze waarbij een Volkswagen Caddy optimaal inzetbaar gemaakt moest worden voor de promotie van de Arnica Sport Massageolie op evenementen.

Wij hebben de oude bestickering eerst zorgvuldig verwijderd, hierna is de Volkswagen Caddy voorzien van een combinatie met full color carwrapfolies en snijfolies. Bovenop het dak moest een zogenoemde blow-up komen. Voor deze klus schakelde Blomsma de expertise in van VKN Projecten. De samenwerking tussen VKN Projecten en Blomsma Print & Sign kent een lange historie, regelmatig komen expertises samen in totaalprojecten waar spectaculaire blow-ups worden ingezet voor promotiecampagnes. De blow-up wordt door hen op schaal nagemaakt, hierdoor komt de Arnica Sport Massageolie van Weleda echt tot leven. Blomsma verrichtte hier de finishing touch en voorzag de blow-up van het etiket en andere productdetails.

Het eindresultaat overtrof de verwachting van de klant. “Een prachtig resultaat, de bestickering op de Volkwagen Caddy kan jaren mee”. Daarbij heeft de blow-up ook al de nodige aandacht gekregen op de Runner’s World Zandvoort Circuit Run. Vanaf dit jaar is Weleda trotse sponsor van dit sportevent en was afgelopen zondag aanwezig. Hier is de promotiewagen uiteraard gepresenteerd en heeft niet alleen voor mooie reacties gezorgd maar ook voor vele sportmassages met de Arnica massageolie!