MYSTIC carwrap op VW Amarok Pick-up

Opdrachtgever: MBrands International

Stoer, avontuurlijk, cool, sportief, extreem, vrijheid, niet voor watjes. Slechts een aantal karaktereigenschappen die naadloos aansluiten bij de merkbeleving van MYSTIC. Het watersportmerk timmert de laatste jaren hard aan de weg en dat blijft ook het grote publiek niet onbekend. Zo werd het merk in 2014 voor de derde keer op rij met ruime meerderheid verkozen tot “Beste Kitesurf Accessoire Merk” door het watersportblad KSURF. MBrands International, de moedermaatschappij van MYSTIC, doet er dan ook alles aan om met de “lifestyle” van het merk in alle facetten aan te sluiten bij de doelgroep.

En daar was ineens de nieuwe VW Amarok, Pick-up truck van haast Amerikaanse maatstaven, imposant en stoer tegelijk. De ideale auto voor een merk als MYSTIC om de merkbeleving uit te dragen op de weg. Zodoende kwam MBrands International opnieuw bij Blomsma Print & Sign uit om de Amarok te voorzien van een stoere carwrap bestickering. Al eerder mochten we diverse voertuigen (waaronder een FJ cruiser en een speedboot) voorzien van een dergelijke full wrap. De carwrap op de Amarok werd uitgevoerd in 3M 1080 Matte Deep Black folie. Daarnaast maken details zoals glanzende vlammen, eveneens mat gespoten bullbars en velgen het plaatje compleet.

De VW Amarok werd aan de klant overhandigd door VW dealer Kamsteeg. Max Blom jr. (MBrands International) was helemaal in z’n nopjes met de nieuwe Amarok: “Dit is echt hele gave auto geworden zo! Zowel de kleur, accessoires en het design van de bestickering is precies wat we wilden. Hier zijn we heel erg blij mee!”.