McDonald’s promoot McKroket met opvallende billboardwagen

McDonald’s speelt vermakelijk in op de zwarte zaterdag door Nederlanders in de file op te zoeken. Dit deed McDonald’s met een speciale billboardwagen, waarop een blow-up te zien was van de smakelijke McKroket. Het idee achter deze geweldige marketingstunt was om de terugrijdende vakantiegangers lekker te maken met de typisch Nederlandse snack, de McKroket.

In samenwerking met de opdrachtgever en partner VKN-projecten heeft Blomsma Print & Sign voor de firma Promodukties de McKroket billboardwagen mogen verzorgen. De basis (de achtergrond) is een promotionele full-color bestickering met daarin de slagschaduw van de 2D blow-up van de McKroket die op afstand gemonteerd is. De blow-up is vervaardigd uit aluminium sandwichplaat die direct is beprint. Op de blow-up konden de km-afstand eenvoudig worden aangepast door de bestuurder. Hierdoor werden de Nederlandse vakantieganger geïnformeerd over de afstand van de eerstvolgende Nederlandse McDonald’s. De billboardwagen leverde leuke en unieke fotomomenten op!

Een mobiele billboard is erg opvallend, heeft een hoge contactfrequentie en zorgt voor een groot bereik in een korte tijd. Een echte eyecatcher en het ultieme middel om in dit geval te gebruiken om de McKroket te promoten.

Wilt u zelf ook gebruik maken van een mobiele billboard om uw product te promoten of herkenbaarheid te creëren voor uw merk? Wij helpen u graag met een op maat gemaakt mobiele billboard. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze projectleiders of een kijkje nemen in onze projectgallery.