Lichtreclame nieuwe huisstijl Lloyd’s Register

Vanaf 2014 voert Lloyds Register een nieuwe huisstijl die beter aansluit bij het innovatieve karakter van het bedrijf. De in 1760 opgerichte multinational viert dit jaar haar 255 jarige bestaan.  Het nieuwe logo is geïnspireerd door het authentieke LR-stempel. Een daadwerkelijk herkenbaar ‘merkteken’ dat de Lloyd’s Register inspecteurs al sinds 1884 als stempel van goedkeuring in staal slaan.

Om de nieuwe huisstijl door te voeren moest de “oude” lichtreclame op het hoofdkantoor in Rotterdam worden vervangen. Deze lichtreclame werd destijds gerealiseerd door Blomsma Print & Sign in opdracht van de Desenco Groep. Blomsma Print & Sign tekende na uitvoering technisch advies opnieuw voor de uitvoering van de nieuwe lichtreclame. Gekozen is voor een duurzame uitvoering waarbij LED techniek is verwerkt in aluminium doosletters. Het resultaat is een strakke en frisse gevelreclame met een zeer heldere nachtwaarde.