Grohe’s wagenpark voorzien van vernieuwde huisstijl

Grohe, ‘s werelds marktleider in de sanitairbranche, staat voor uitstekende kwaliteit, de nieuwste technologie, mooi design en optimale duurzaamheid. Dit komt ook terug in de slogan van het bedrijf, waarvan inmiddels in 130 landen wereldwijd de producten in de schappen liggen. In opdracht van Edelman, het communicatiebureau van Grohe, kreeg Blomsma Print & Sign de opdracht om mee te denken in een ontwerp voor het toepassen van de gerestylede huisstijl op het wagenpark. Het thema en slogan “Pure Freude an Wasser” moest hier veelvuldig in terugkomen. Na enkele brainstormsessies is er gekozen voor een Full Wrap van de bedrijfsbussen, met als hoofdthema, hoe kan het ook anders “water”.

Aangezien Blomsma gespecialiseerd is in het wrappen van complete wagenparken, met andere woorden “Fleetmarking”, werd dit al snel omgezet in een strakke planning om zes bussen te voorzien van nieuwe bestickering. Door de niet constante beschikbaarheid van alle zes bedrijfsbussen, i.v.m. servicediensten, werd er steeds maar één bus per dag aangeleverd. De volgende dag werd deze gewrapt, beplakt en bestickerd en de dag erop alweer opgeleverd aan de klant.

Blomsma Print & Sign is inmiddels voor vele grote bedrijven de vaste partner voor alle wagenparkbestickering. Mocht u ook interesse hebben in het laten restylen van het wagenpark kijkt u dan in onze projectgalerij of neem contact op met één van onze ervaringsdeskundige op het gebied van fleetmarking.