Fullwrap VW Polo huisstijl Bol.com

Opdrachtgever: VKN-Projecten

In opdracht en in nauwe samenwerking met partner VKN-Projecten heeft Blomsma Print & Sign een VW Polo gewrapt in de nieuwe huisstijlkleur van Bol.com. De fullwrap is om een breed publiek te attenderen op de huisstijlwijziging van Bol.com. Het merk heeft de blauwe huisstijlkleur vernieuwd naar een diepblauwe/paarsblauwe kleur. De kleur van de gewrapte auto is in lijn met de vernieuwde website en andere huisstijldragers van Bol.com.

De wrap is uitgevoerd in PVC-vrije wrapfolie met matlaminaat; de 3M 480 met 8550M. Beide folies zijn afkomstig uit de 3M Envision serie. Om de kleuren zo scherp en vol mogelijk te krijgen, is er gebruik gemaakt van de schone UV-inktjet techniek. Mede vanwege de montage door onze 3M Endorsed Applicators rust op het eindresultaat de beste garantie.

Bent u nieuwsgierig naar hoe u uw wagenpark kunt inzetten ter ondersteuning van een rebranding of een productiepromotie voor uw merk? Neem gerust contact op met onze projectleiders.