Full Wrap IQ’s voor Toyota vestigingen

Opdrachtgever: Toyota Louwman Den Haag

Toyota introduceerde in 2008 de kleinste ‘3+1 zitter’ ter wereld, de IQ. Nog meer dan bij de Aygo speelt Toyota met de IQ handig in op de toenemende vraag naar steeds compactere, zuinigere en eigenzinnig vormgegeven ‘city-cars’. De IQ’s worden vanaf eind 2008 ook verkocht op de Nederlandse markt.

Toyota Louwman Den Haag is als vooruitstrevende en innovatiegerichte dealer reeds jarenlang een goede klant van Blomsma. Met de introductie van de IQ wilde Louwman op een bijzondere manier de nieuwe modellen aanprijzen: door diverse demo’s te voorzien van een full wrap bestickering. Deze ‘show-cars’ worden ook ingezet bij de zustervestigingen Toyota MovĂ© en Toyota Kerketuinen

In nauwe samenwerking met Blomsma zijn 3 IQ modellen volledig ingepakt met ieder een bijzondere print: een Burberry motief, een tijgerprint en een speciale ‘I Luv Holland’ versie. Het resultaat van de drie demo’s is ingeslagen als een bom en leverde zowel van klanten, leveranciers als criticasters de nodige positieve reacties op.