Campingtrend bestickering NKC Camper Experience 2016

Opdrachtgever: Campingtrend.nl

Campingtrend.nl is één van de grootste online platforms in Nederland op het gebied van kamperen, van campers tot kampeergadgets en alles wat daartussen inzit. Campingtrend.nl is ook overal te vinden als het om kamperen gaat; op beurzen, netwerkevenementen, persconferenties, modelpresentaties etc. etc. Jos Mark: “Dit weekend staan we met Campingtrend op het NKC Camper Experience, het grootste camper-evenement van Nederland”.

Om goed voor de dag te komen kwam Campingtrend op het lumineuze idee om een luxe camper te voorzien van opvallende bestickering. Jos Mark: “Wij werken al een tijdje samen met Blomsma en we zijn erg enthousiast over hun meedenken en kwaliteit. Vandaar dat we ook voor deze opdracht meteen Michelle van Blomsma hebben benaderd.” Blomsma Print & Sign voorzag de camper (Adria Compact) van een kleurrijke logobestickering en de opvallende hashtag #lovecamping.  Speciaal voor het NKC Camper Experience werden ook beide zijkanten en de achterzijde voorzien van een promotiebestickering.