Buildingwrap Maserati Ghibli

Opdrachtgever: Ultimate Promotion Partners Europe

In Juni 2013 presenteert Maserati vol trots de nieuwe Maserati Ghibli, het ‘kleine’ broertje van de kort daarvoor geïntroduceerde Quattroporte. Om de introductie binnen de Benelux kracht bij te zetten organiseert Maserati een demo-tour langs diverse exclusieve autodealers in de Benelux. Louwman Exclusive, gevestigd in het futuristische pand genoemd de “cockpit” aan de A2, heeft de eer de eerste dealer in de Benelux te zijn waar de Ghibli wordt gepresenteerd. Om deze promotietour niet ongemerkt voorbij te laten gaan koos Louwman Exclusive voor een krachtige promotiecampagne, maar daarin de inzet van een mega-advertentie op het eigen pand aan de A2.

Voor deze campagne schakelde Louwman Exclusive de hulp in van Ultimate Promotion Partners Europe (www.uppe.nl).  In opdracht van UPPE verzorgde Blomsma Print & Sign in zeer korte tijd de realisatie van de unieke buildingwrap op het pand aan de A2. Tot en met September 2013 kunnen dagelijks ruim 200.000 passanten nauwelijks om de uiting van Louwman Exclusive heen. Naast de gigantische gevelreclame verzorgde Blomsma in opdracht van UPPE de productie en montage van grote logobanen op het pand en sfeerdoeken in het interieur. Bij Louwman Exclusive is men dus startklaar om de nieuwe Ghibli te kunnen verkopen.

Project in beeld

In het onderstaande filmpje krijgt u in een notendop het totaalplaatje te zien van dit uitzonderlijke “Maserati Ghibli’ project. Met dank aan Ultimate Promotion Parners Europe en Multisant Videoproducties.