Blow-up spectacular op promo-auto’s Hulskamp

Spot de Mini

Hulskamp Audiovisueel timmert hard aan de weg, zoveel is duidelijk na een blik op het indrukwekkende portfolio van het Utrechtse bedrijf. Reden te meer om eens flink uit te pakken met een opvallende campagne om zo de naamsbekendheid verder te vergroten. In 2015 lanceerde het bedrijf daarom de actie “Spot de Mini” als onderdeel van de campagne ”Zijn wij al bij u in Beeld?”. Voor deze campagne worden een aantal spectaculaire promotie Mini’s ingezet die voorzien zijn van een enorme eyecatcher die overal opvalt.  Om de ambitieuze plannen te realiseren is de expertise van VKN Projecten ingeschakeld.

Blow-up spectaculars

Eerst zijn twee promo-auto’s door Blomsma Print & Sign volledig in mat zwart “gewrapt” en voorzien van logo’s en teksten. Het meest opvallend zijn echter de megagrote cameratoestellen die op het dak van de Mini’s werden bevestigd. De zogenoemde blow-up spectaculars zijn door VKN Projecten helemaal op schaal nagebouwd uit aluminium en in dezelfde mat-zwarte look gespoten. Om het geheel af te maken heeft Blomsma Print & Sign de camera’s voorzien van alle productdetails uit gesneden vinyl zodat het eindresultaat niet van echt te onderscheiden is.

Tevreden

De auto’s zijn tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst gepresenteerd aan alle medewerkers wat al direct de nodige reacties opleverde: “Wat is de auto met de camera mooi geworden! De reacties zijn unaniem geweldig! Het was voor de medewerkers een totale verrassing en gespreksstof voor de hele avond; een groot succes. Heel erg bedankt voor al jullie moeite om hem op tijd af te krijgen. Top!”, aldus de zeer tevreden eindklant Hulskamp.

De samenwerking tussen VKN Projecten en Blomsma Print & Sign kent een lange historie. Regelmatig komen expertises samen in totaalprojecten waar spectaculaire blow-ups worden ingezet voor promotiecampagnes. Een van de vele referenties die we samen mochten realiseren is de bijzonder realistische 3D weergave van een oven uit de film Ratatouille.