Akoestische panelen huisstijlwijziging Nutricia
Opdrachgever: Nutricia NV
Vanwege een huisstijlwijziging bij Nutricia is ook de interne branding op de schop gegaan. Dit maakte dat de akoestische wand en plafondpanelen van nieuw doek zijn voorzien, die beter passen bij de nieuwe huisstijl van Nutricia. Deze beelden met daarop grote foto’s van kinderen en moeders bevestigen de unieke positie van Nutricia in de markt van kindervoeding. Het vervangen van de akoestische wand en plafondpanelen is in het weekend buiten kantoortijd gebeurd én voor de lancering van de vernieuwde huisstijl die na het weekend volgde. Dit om de impact van de montage tijdens kantoortijden te minimaliseren.
Blomsma Print & Sign is al jaren de vaste signpartner van Nutricia en realiseerde al eerder de opvallende lichtreclames op het karakteristieke pand direct langs de A12 bij Zoetermeer. De aangepaste lichtbakken zijn totaal verschillend van uitvoering. Zo werd een verlichte driehoekslichtbak voorzien van nieuwe platen waarop het logo in translucente folie is aangebracht.