neonreclame

NIEUWSARCHIEF

  • 11 februari 2019 / Lichtreclame kantoor Samsung krijgt nieuwe G

    Langs de A13 bij Delft staat het kantoor van Samsung. Op het dak van dit gebouw staan twee grote lichtreclames welke vanuit de wijde omgeving zowel overdag als ’s avonds goed te zien zijn. Helaas was van één van de lichtreclames de letter G gesneuveld en defect, waarschijnlijk door stormschade. De installaties zijn al wat […]

  • 07 februari 2019 / Nieuwe aanduidingen op afvalcontainers in Gemeente Zoetermeer

    De afvalcontainers in Gemeente Zoetermeer waren toe aan een opknapbeurt. De beschadigde metalen delen moesten worden vervangen of hersteld. De oude aanduidingen waren verloren gegaan en moesten opnieuw worden aangebracht met een sterke folie. Blomsma Print & Sign leverde nieuwe aanduidingen in het speciaal ontwikkelde PolyesPro® aan Sulo/PlasticOmnium. Sulo/PlasticOmnium onderhoudt de afvalcontainers in Gemeente Zoetermeer […]

  • 31 januari 2019 / Nieuwe 3M™ DI-NOC™ Collectie – Een compleet nieuwe look

    3M introduceert de nieuwe collectie van DI-NOC™ met 225 nieuwe kleuren en patronen. De bestaande collectie van DI-NOC™ wordt met deze ‘matte’ serie interieurfolies uitgebreid tot in totaal meer dan 1000 verschillende kleuren en patronen. Download hier het DI-NOC Sample Book voor een overzicht van alle kleuren en patronen. Wat is DI-NOC De DI-NOC-folies van 3M zijn […]

  • 29 januari 2019 / 3M DI-NOC ‘matte’ interieurfolies als noviteit op Vakbeurs Facilitair 2019

    Van woensdag 23 tot en met 25 januari 2019 vond de jaarlijkse Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer plaats in de Jaarbeurs te Utrecht. Blomsma Print & Sign presenteerde zich daar met een stand die erop gericht was de facilitair manager/medewerker te informeren over de vele aspecten van signing en decoratie van kantoren en andere werkomgevingen.  Naast […]

  • 28 januari 2019 / NFGD Audiovisual heeft nu ook mooie Lichtvisual

    De reclame-uiting op het dak van NFGD Zoetermeer had na ongeveer 10 jaar de beste tijd wel gehad. De kleuren hadden de helderheid verloren en het scherm viel nauwelijks meer op. Om meer op te vallen is ditmaal gekozen voor een op maat lichtreclame. Het unieke aan deze uiting is dat het deels voor de […]